måndag 8 mars 2010

belöning


idag när jag hade min lilla egentid så var jag inne på Åhléns.
de har ju smycken från olika märken.
Ett av dom är SNÖ.
jag hittade ett enkelt fint armband som jag vill ha.
det var 3 runda tunna armband som satt fast i en snöballook. endsast 299 för ett silver. bra ändå tycker jag.
hoppas jag hinner köpa det innan plutten kommer, det fanns bara 2 kvar.kommer säkert in fler...hoppas jag

idag har jag haft en dag av känningar.
har tom kunnat sova idag och tänkte:
kommer inte känningarna mer ofta (10 min mellanrum) och starkare så klarar jag av att sova en stund. det var det värt!
visst, allt känns som ett berg att bestiga när man vaknar men nu har jag tom bakat paj.
med apelsin och hasselnöt- lät väldigt gott. ( andreas ska ju vinna denna mattävling :))

imorgon är dagis stängt och då är det en liten utflykt med kompisar som gäller.
Folkets Park blir det med medtagen mellis- kul men känns nu som ännu ett berg att bestiga.

sov så gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar