onsdag 10 mars 2010

jaha, trött igen då...

idag vaknade jag 04:15 pga att det gjorde ont.
nä, inte i magen utan i den näsborre som kunde andas :) det gjorde ont ända ner i halsen.näsan kändes helt svullen.
det hjälpte inte med att snyta sig och ta näsdroppar i den andra näsborren :)
det tog mig hela TVÅ timmar att somna om.
jag tänkte på att:
det passade nu att vattnet gick, eller att värkarna jätte gärna fick börja,skulle jag gå upp och slå på TV-nyheterna eller kanske ta den första frukosten... blev inget av det.
06:15 somnade jag om och väcktes igen 06:40 av att Andreas klocka ringde... det sved i ögonen!!
har nu sovit en liten stund till, det var nödvändigt.

skulle sitta så perfekt om det idag vill sätta igång.om allt går som vi tror, hoppas och ber om så är jag då hemma till fredag- FREDAGSMYS med HELA familjen :)
Agnes väntar nu. hon vet att den kan komma denna vecka eller nästa.
hon pussar,pratar och klappar på magen.

ska nu krypa ner under täcket en stund igen,sen är det dags att ta tag i dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar