torsdag 4 mars 2010

liten utflykt..


idag har min härliga svägerska fått med mig på en liten utflykt.
vi tog först bilen för att åka och byta ett par skor till henne och för att ev hitta en fleeceoverall till plutten.
jag har gett upp nu. jag är inte beredd att lägga 400-500 kr på något vi kanske använder i 1 månad...
men nu har nog räddningen kommit :) min UNDERBARA vän Linda är villig att skicka ner från huvudstaden.
(tack älskade vän!!)

sen så åkte vi ner till stan där hon bjöd på lunch. det blev indiskt-så gott och brödet...det är ju bara så fantastiskt!!

sen drog vi till mataffären för att inhandla till min 30-års fest imorgon.
skönt med lite hjälp och bil :)

det har varit en härlig dag och det är skönt att bara få tid att prata ostört och utan avbrott av barn.
uppfostran, värderingar osv- vuxensnack helt enkelt :)

har nu varit och hämtat snäckan.
hon har landat i soffan med en frukt och ev blir det bad snart.
ska snart börja städa lite inför imorgon så vi slipper ha allt imorgon.
ska till mvc först och sedan blir det hem och ta det sista plus bak av efterrätt.
nu väntar jag min man som kommer om ca 2 timmar,mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar