fredag 5 mars 2010

Dagens början

Vakna 06:00 av att Agnes kommer in. Sen så börjar Jon spela spel på iphonen och kolla alla kort. Jag hinner drömma 2 drömmar där jag gråter i båda. I den sista grät jag för att vi var sena till dagis och till barnmorskan. Jag tyckte det var respektlöst att aldrig vara i tid. Det gör mig så arg... Agnes kom 15 min sent till dagis men hann ändå få frukost.
Vi kom precis till barnmorskan i tid :) Andreas sjöng på låten- Dreams are comming True...
Jag har verkligen en riktigt bra barnmorska. Hon bryr sig verkligen om mig och mina konstiga tankar och själ :)

Nu ska jag och min fantastiska man ta en frukost tillsammans på espresso house- västra hamnen. Ska bli så mysigt! Vem vet, kanske vår sista på tu man hand. :)



Sent from my Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar