lördag 15 maj 2010

Dag 2 & 3 avklarad

Igår var d då jag som skjutsade Agnes till dagen. D gick jätte bra
Jag tog en snabb runda ner till stan för en liten lyxfrukost med denna pärlan



Elisabeth Larsson

Sen fick jag en stund och lunch hemma hos detta charmtrollet






Mali andersson, Agnes dagiskompis. Agnes var som sagt på dagis så jag fick träffa Sandra själv -så skönt.

På kvällen var vi hemma hos kusinerna och myste. Så gott och ha dom nära.




Noel stortrivs hos Jan medans Malin fixar med en så go sallad



Agnes leker så bra med kusinerna



Här med jacob.

Gud hör bön :)
Varje kväll har Agnes och noel varit så trötta och somnat väldigt fort , så även ikväll.
Vi hade Mali och Sandra här på fika.
De lekte sig trötta.
Nu en tallrik varma majs, 1glas mjölk och sommarkrysset...
Sen den efterlängtade stunden på spikmattan.
Imorgon kväll, om ca 24 Tim kommer min efterlängtade man hem... Jag längtar!!
Sent from my Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar