torsdag 27 maj 2010

Ärligt & härligt

Blev som vanligt ingen kvällsbön igår. Agnes ville be för personer.
Jag skulle be för farmor & farfar att de ska bli helt friska.
Sen ville Agnes be.
Hon frågade vilka jag tyckte hon kunde be för.
Morfar, mormor & för mig så allergin försvinner helt.
Hon började så fint. Tack Gud att du kan göra allt...
Hon bad tom för noel fast han inte e sjuk men hon ville inte missa honom. :)
När hon bad för mig så tackade hon att Gud kunde göra mig frisk. Sen bad hon:
Tack Gud att du kan ta bort mammas magi (!) så hon blir helt bra...
Jag fick bita mig i tungan för att inte göra henne lessen.
Hon tycker ibland att hon inte kan be bra.
Jag har förklarat att d bara handlar om att prata som vanligt med Gud.
Jag kan verkligen förstå att Gud lyssna på barns enkla men sanna böner & längtan.
Det var så härligt att höra henne be!

Sent from my Iphone

1 kommentar:

  1. Så underbart - jag blir helt tårögd! Kram Agnes! Sofie

    SvaraRadera