söndag 30 maj 2010

På tåget..

... hemmåt utan min prinsessa
Gick bra att säga hejdå. Familjen skulle tillbaka till kyrkan för att äta tårta och fira morsdag.
Hon ska ha en äventyrsvecka.
Blir nog Borås djurpark imorgon.
Ev liseberg och sen om vädret blir bra drar de till båten.
Hon kommer inte vara rastlös.

Hon väckte mig med en bukett liljekonvaler idag och sa grattis på morsdag.
-jag älskar dig mamma!!!
Kom ner, d finns massor av paket till dig!
Nää, tror inte d gör d...
En lessen mun kom fram:
- mamma, när d e morsdag så ska man ge presenter. Jag vill ge dig present.
Snäckan, vi tar d när du kommer till Malmö. Då sken hon upp

3:45 tim tills jag ser my Love!!
Har en timmes väntan i Halmstad. Blir nog stationsmat som morsdagmiddag...
Ska minsann köpa en god macchiato på espresso house när jag anländer.

Jag e verkligen lyckligt lottad.
Har en familj, släkt som älskar varandra.som gärna spenderar mycket tid ihop.
Hela relationer och framför allt tron på Gud.
Är så så tacksam!!

Sent from my Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar