måndag 24 maj 2010

Skulle mamma gilla

Idag har jag haft en "fixa ärende dag".
Det gick snabbt och smidigt.
Sen mötte jag upp Stålis för en stunds mys.



Hon tog med mig till ett ställe jag bara gått förbi och tänkt :
Så mysigt det ser ut. Hit ska jag gå någon gång ...
Idag skedde det.
Det var verkligen mysigt.
Kändes som man klev i moster Claras hem.
Stället var kafé Kungsgatan.



Gamla möbler som verkligen gjorde miljön hemtrevlig och just så där mysigt så man trivdes.



Detta ställe skulle min mamma gilla. Där kan man sitta en bra stund utan att tröttna.
Känns som man e långt från stan fast du e mitt i.
Musiken e klassiskt. Jag tycker egentligen inte om klassisk musik men detta var på en skön volym, bara låg i bakrunden och gjorde sig bra.
Sen var kaffet mitt i prick.
Muggen, formen och smaken.
5 stjärnor till latten!!



Hjärtat höll sin form hela tiden.
Hit ska jag ta min syrra och mamma nästa gång de kommer!

1 kommentar:

  1. ja dit tycker jag du ska ta oss nästa gång!
    kram sis

    SvaraRadera