torsdag 17 juni 2010

3 månader...

... Tiden går så fort. Vart har min lilla kille tagit vägen?!
Visste väl att han skulle skjuta i längden en del men... Min lilla Noel.

Igår var han 3 månader.
Idag blev han man :) fick sin första smärta. Och inte bara 1 gång utan 2 gånger. Den vanliga vaccinationen och nu får alla även för hjärninflamation.
Han var så duktig. Grät när de kördes in i musklerna men efter att han fick en liten puss och mys så var han glad igen.
Nu sover han igen. Antagligen ett långt pass nu denna gången oxå. Har fått feber så han sover med lite panodil i kroppen. Tur att det finns, så varm.




Ikväll har Livia och Johanna varit här.
Satt ute och åt. Underbar sol.
2 bestämda tjejer. Man kan bara skratta. Men de funkar bra ihop.
Båda var trötta så det gick snabbt att få Agnes i säng.
Trodde d skulle ta evigheter för henne att somna eftersom hon fyller 4 imorgon.
Livia & Johanna sjöng för henne idag och man märkte att hon tyckte det var speciellt.
På dagis sa dom : hejdå 3-åringen och imorgon ska de säga godmorgon 4-åringen.
De ska sjunga för henne och imorgon ska de även säga hejdå till en fröken Sawsann som slutar.
-det e synd att Sawsann slutar, hon tyckte om mig mamma...
-det gör alla Agnes. Du e då bra.
Igår ville hon inte be till Gud om att det skulle bli fint väder som idag och på födelsedagen.
Men efter att jag gått ut så hör jag henne prata med Gud själv.
Underbart att höra henne tala så enkelt.
Gud hörde hennes önskan om fint väder idag.

Sent from my Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar