onsdag 2 juni 2010

Sommar (?) 2 juni

Sommar,sommar & sol...
Vilken härlig dag det varit.
Tror att jag idag tog tag i mitt liv (nu tillåtet) till en lite lite högre nivå
Är man hemma själv så finns d ju inget val så Noel fick skumpandes hänga på. Mem han somnade så bra.



Det kändes inte så upp&ner som bilden visar. Som vanligt knäppte jag av utan kontroll.
Det var en frisk springrunda i mitt tempo. Gå gör jag väldigt snabbt men vi lägger springningen så den är rolig lääänge.

Efter frukosten så inskaffade vi Noels spa outfit som han ska till helgen när vi ska relaxa i Båstad.



Med tillhörande blöjkalsonger.
Medans vi e på spa har Agnes d mysigt med morfar.



Nu e dom på Gullholmen. Det e semester d.

Har precis kommit hem från Elisabeth Larssons 30-års överraskningsmys.






Nu blir det några ronder boxning på Wii. Träning d dö

Sent from my Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar