lördag 19 juni 2010

sessans födelsedag!




igår var det en stor dag. vår ÄLSKLING fyllde 4 år!
klockan 07:15 så möter vi henne i dörren.
" vi gratulerar, vi gratulerar..."
hon sprang in till sängen igen.
vi hade , som hon önskat glass,jordgubbar med en stor raket i.hon fick massor av presenter.
i det största paketet låg prinsessklänningen.
åhh, den är så fin. nu blir jag xtra fin på min födelsedag.
sen var det det dagis en stund och efter det så drog vi vidare till Folkets Park. hon är verkligen inte rädd för något. hon åkte å åkte å åkte...skrattade så hon fick ont i magen.











här sitter vi i den värsta karusell på hela stället. jag fattar inte vad jag tänkte med!!!
jag mådde så dåligt efteråt. jag kan ju inte åka X2000. jag var kallsvettig och spyfärdig.
Agnes skrattade så, så,så mycket.
jag känner nu när jag skriver om det att det börjar snurrar.
när jag kom hem så stupade jag i säng och somnade i 30 min innan farmor och farfar kom.

självklart var det ponnyridning som stod på schemat.efteråt var hon ganska trött så 2 barnsfadern kliva fram och visa sina muskler.kl 17 kom farmor och farfar.hon har önskat sig skydd för att inte slå sig när hon ska lära sig cykla på 2 hjul. när hon öppnade ett långt stort paket så tindrade hennes ögon: en kickbord!!
sen fick hon 2 fina ringar som hon ville visa upp.den rosa är när hon leker och den silvriga är när hon ska vara väldigt fin.
farmor har bakat en jordgubbspaj.
(min FAVVO) så god!
hon hade haft en jätte bra dag. på kvällen så ville hon kolla filmen : Pippi på rymmen.det hade varit en bra dag. en dag då hon har fått bestämma vad hon ville göra och äta.
hon var så nöjd och glad.
nu är hon 4 år och helt underbar och ännu,ännu,ännu goare vår prinsessa!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar