söndag 13 juni 2010

Barnvälsignelse

Agnes ville upp på scenen direkt. Under lovsången så var hon nästan uppe på scenen.
Nu,nu e d mamma. Hon strålade.allt för att synas :)



Det var noel som hade barnvälsignelse.han skötte det galant. Helt lugnt & tyst.
Han tittade mest.



Det var tur att han inte hörde att hans mat-& sovklocka ringde just när vi stod här.
Han fick lite tröst mjölk i flaska sen när vi kom ner till babyloungen.
Nu sover han så gott.

Hoppas på en natt med sömn för min del.
Nära jag åkte in till akuten inatt. Vaknade av en oerhörd smärta i höger öra. Ville bara gråta. När jag inte orkade mer så väckte jag Andreas. Han bad till Jesus om att det skulle släppa.
Den värsta smärtan försvann. Kunde lite sittande äntligen somna. När jag vaknade var all smärta borta.
Så om jag upplevts lite disträ eller borta så vet ni varför.
Bara,bara trött. Inget annat :)

Sent from my Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar