fredag 11 juni 2010

Skolavslutning

Idag fick jag på Agnes kjol. Men hon valde att ha prickiga strumpor under sina silver tights.
Ja ja, låt gå!
De sjöng 2 låtar: vi sitter i samma bil & solen e skön, solen e toppen.



Hon gungdansade så fint. Tjejen med den silvriga boleron e min stolthet.



Efter hon sjungt klart kom hon ner till mig och frågade:
Tyckte du att jag var duktig?
KLART jag tyckte, jag e mega superduper stolt!!



Lite mer av klassen.
Efter kyrkan var d dax att gå till dagis. Då var d lite picknick. Agnes var så glad att jag var med.
Ta fram ditt kaffe då mamma! Jag vill ha min bulle. Sitt här.ta med Noel... Sen ville hon egentligen följa med hem men hon fick stanna. Jag behöver få lite iordning här hemma. (kaos enligt lite pedanta mig)



Lite kompisar som picknickar



Agnes ville ha toffs-som-hänger-ner idag. Extra fin ville hon va med en grön rosett :)






Denna prins somnade i kyrkan. Skötte sig som vanligt exemplariskt!!
Men han hann vakna så han kunde vara med på picknicken :)

from my Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar