tisdag 22 juni 2010

Sommar & sol

Började dagen i västra hamnen,en frukost med Gunilla.
Alltid lika skönt att få en bra start på dagen.



Den blev jag varmt välkomnad ute på IKEA :)



Köpte ett babygym till Noel som han fick i present från farmor och farfar på barnvälsignelsen.
Sen hämtade jag snäckan på dagis. Vi har lånat ståbräda av pommer och det var invigning på den idag. Så smidigt.
Sen har det varit en stund i lekparken. Bad tillhör kvällsaktiviteterna på sommaren.
Sen var det filmdags. Glömligheter med Pettsson & Findus. Tyvärr var även den andra filmen som cdon skickade till oss fel så det blir att skicka tillbaka även denna filmen. Surt...
Efter att barnen somnat avnjöt jag en röd quinoasallad med mozzarella på balkongen. När jag tittade ut så såg jag...



3 luftballonger. Tycker d e häftigt. När jag sedan går till köket så är d 8 st.2 kommer inte rum på bilden.
Jag springer in och försöker få liv i Agnes. De var så nära. Syns ju inte på bilden men sant!


Tyvärr fick jag inget liv i henne men d var kanske tur d.
Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa min härliga bok.



Kommer på mig själv med att le när jag läser...underbart!

Sent from my Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar