torsdag 9 september 2010

Ännu en bra dag!

Idag hämtade jag upp min "granne" & vän för att ta med henne på frukost/fika på Ilva.


Man träffas alltid på lekplatsen med barnen så det är kul med lite egen vuxentid.
Vi träffades för 2 år sedan på parkeringen. Började prata och nu är vi här.


Sen åkte jag och Noel för att möta upp Andreas på lunch.
Det blev thai på Entré.
Noel fick kalops. Det gick utan problem ner. Som allt annat typ.
Hade droppat lite apelsin i vattnet idag. Det var en höjdare. Nu svalde han vattnet :)



Ännu ett träningspass balett idag. Hon e riktigt duktig. Pointa med fötterna osv.

Nu sover barnen sedan 45 min tillbaka.
Jag har rensar ut garderoben. Det blev lite tomt. Men,ska något nytt in ska något gammalt ut. En del slängdes faktiskt och en del ska ges bort. Typ tjocka vintertröjor. Kommer säker ångra att jag gett bort dom när snön kommer men då e d gjort.
Har ju som tanke att köpa någon ny tröja. Vinterjacka: vart hittar jag dig?? Behöver ny!
En sak som jag e glad att jag inte gett bort el slängt e min poncho. Det e ju inne nu.
Har nu hämtat ner den. Grymt lyckat!! Gjorde slutet gott på denna dag.

Lederna värker,hosta,näsan e täppt. Tycker inte om att inte känna någon smak. Har nog lite feber...
Men,nu slappar jag i soffan till idol... Vissa bättre än andra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar