söndag 5 september 2010

Mys på hög nivå

Andreas har fyllt år & vi har sprungit förbi varandra i 2 veckor. Jo,d e möjligt även om man delar livet och bo under samma tak.
Så vi drog ner till Davids hall. Intog en frukost alla tillsammans.
Skönt att få sitta ner,få d serverat.


Lillkillen var på G. Snacka en massor.


Agnes älskade d. Varm choklad med grädde & marshmellows.


Agnes försökte att lyssna vad de på andra sidan rutan sa...
Mamma:om jag var lika fiffig som Skalman,då kunde jag ta fram en grej som gör att jag hör allt.smart va!


Det var mycket mys...


På eftermiddagen kom faster & kusinerna på middag. Det blev en go päppelpaj i efterrätt.
Päron stekta i kardemumma med havregryns-smulpaj över. Till d var d glass el vaniljvisp.

Kvällen var lugn & go.
Jag och Andreas såg ett program på kanal 9 -undercover boss. En boss som kliver ner från sin position,klä sig i "vanliga" kläder gör jobbet som alla de andra. Igår grät både jag och Andreas. Vilken boss. Han grät själv när han sedan berättade vad de arbetarna betytt för honom. Det kändes så äkta.
Det är ett program jag rekomenderar.
-----------------------------------------



Idag söndag har noel haft en tröja som andreas hade när han var liten. Den var så fin på honom. Lite retro :)

Sent from my Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar