fredag 10 september 2010

Oj,länge sedan nu

Det började igår kväll. Kände hur huvudet dunkade.
Om jag lägger mig med huvudvärk är risken stor att jag vaknar med det oxå.
Å yes! Det var d värsta på länge!!
Riktig migrän! Sen känner jag hur det lixom kryper ner not näsbenet och runt vänster öga.
Då är illamående riktigt starkt imagen.
Kraften och känseln försvann lite på vänster sida. Var faktiskt rädd för att bära Noel när Andreas lämnade/ hämtade Agnes på dagis. Kändes som om jag skulle tappa honom.
Några timmars sömn underlättade.
Efter detta så var d bestämt. INGET X2000 på tis. Vi tar bilen!!!
Skiter i om pengarna brinner inne. Jag måste kunna ta hand om 2 barn + mig själv och va levande när jag kommer upp.

Tänkte på att migrän och baksmälla nog kan vara lite samma sak eller kännas lite lika.
• huvudvärk
•illamående
•dåsig/trött/hängig ett tag efter
•att man vill ha skräpmat...
Det e d lustiga efter att jag har haft riktig migrän.
Blir sugen på något lite mer onyttigt.
Kanske förbränt mycket kraft (?) så man för stunden behöver sån mat :)
Har nu ätit en av stans bästa kebabrullar.

Ha en skön kväll!

Sent from my Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar