fredag 3 september 2010

Mys hela dagen

Jihoo,noel e nog tillbaka i sin vanliga dygnsrytm. Känner mig fräscht pigg :)



Idag hade jag och Agnes filmvila. D har de på dagis på fredagar. Eftersom hon var ledig idag så stod d på schemat.
Annars har d varit en mysig dag. Vi gjorde tomatsoppa tillsammans.



Idag hittade jag i mina gömmor den bästa hakklappen. Finns inte en chans att kleta ner sig. Tack för denna ide'!

Sen bar d iväg till ilva.





Jag fick upp ögonen för ilva idag. Har alltid tänkt att det ligger åt "fel" håll. Men vill man sitta en bra stund och prata,då e ilva super. Var där med Camilla,tyra,oliver. Carolina,Amanda och Elvira!





Sen har de en barnhörna. Det e bra!
Kvällen innehöll fredagsmys. Tomatsoppa blev över. Sen ville jag & Agnes ha vitlöksbröd så d fixade jag.





Självklart blev d popcorn,chirre och dricka.
Nu sover Agnes efter att vi läst den nya Bamse tidningen som kom idag. Noel somnade vid 19-tiden då han fått välling. Det smakar gott d oxå. Han äter allt :)
Nu väntar sängen och min nya mamatidning. Mysigt!
Sent from my Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar