torsdag 2 september 2010

Lite av varje...

I tisdags fyllde min älskade man år.


I onsdags var det dags att fira med släkten.


Det är mysigt att vi bor så nära.



Min prins e nu 5,5 mån. Dags att börja smaka på välling. Helt sjukt,han äter allt du sätter in i munnen. Och när d e slut... Då blir det skrik.
Idag gjorde vi ett napp inköp.


Noel vill ju bli rocker som sin pappa. Och att d var rött på gjorde ju mig glad.
Noel har ju inte sovit bra nu på 2 nätter. Täppt!!!
Jag märker att jag e så bortskämd med bra nätter. Idag har jag,som igår varit helt väck. Hade tänkt att jag skulle träna idag. Har börjar känna av ryggen. Så här nära kom jag träningen...


Kläderna var ju på iallafall :)

På vägen hem från dagis berättade Agnes att de börjar prata om kossor. Att mjölken e varm i kossans mage.
Sen sa hon:
-och sen mamma,så suger kallingarna på kossans tuttar...
Sjukt kul!!!!!!
Just d,sa jag kalvarna....



Den hemskaste lekplatssak som finns. Jag blir så yr bara av att snurra runt henne. Hon skratta så hon tjuter. Men efter ett tag så tar tröttheten över även för henne. Fast hon inte behöver gå alls.


Då e d bra med en sittbräda :).

Har ikväll varit 3 barns mor. Tummen upp men jag e tacksam för 2.
Nu kommer snart min underbara man hem!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar