tisdag 7 september 2010

Seperation...

...ångest. Tiden rullar verkligen iväg. Hur kan d ha gått så fort.
Han äter typ bara mat,riktig mat nu... D e blandade känslor över d. Kul att han älskar mat,att d går så bra. Men... Var nära gråten igår... Ska jag inte amma mer nu?
Natten till måndagen... Han ville inte äta alls! Kändes skönt att man fått sova hela natten men känslan av att inte "behövas" mer men framför allt: d e sista gången jag ammar...
Jag njuter verkligen så SÅ av att få vara hemma,få mer tid med våra små älsklingar.
Men mitt i allt så tänker jag: njuter jag tillräckligt,ta jag vara på tiden. Myser jag nog med noel??
Detta e säkert samma känsla som alla bebismammor har ute i världen.
(ville bara få ut lite av d ;)


Igår intog noel sin middag ute. D var jätte härligt väder.


Agnes passade på att förstöra boulbanan.



Noel har blivit helt röd och torr under näsan nu när han e förskyld. Men,sitter men sitter man inte still när jag ska smörja in honom så ser man ut så här!

Måndagar innebär dans för Agnes. Igår var och hämtade mina ballerinaskor.


Hon var helt tagen och jag...åh vad jag vill börja dansa igen. Jazz el balett. Det rycker i danstermen.
Hon hade haft en jätte bra dansstund!

Sent from my Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar