måndag 11 oktober 2010

En måndag i oktober

Vi hade verkligen en soft morgon. Jag passade på att sova 30 min på förmiddagen el vid 9 då Noel har sitt pass.
Ja... D blev barnkanalen för Agnes...
Efter lunchen så packade vi ner smörgås,varm choklad och drog till sagolekparken. Så härligt att komma ut i friska luften.









Vi var väl här lite mer än en timme.
Sen började vi gå mot Arnbergs. D e där Agnes dansar.
Det är där vi spenderar våra eftermiddagar i början av veckan.


Här är Molly. Det är Agnes och Noels släkting... Ja eller jag och Mollys mamma, Charlotte Larson är syslingar.
Så fort dörren till dansen stängs så är det fort ner och över gatan till Cafe cosmopolitan för vuxentid.
Måndagens höjdpunkt!!
Vi har 40 min på oss. Så lite hinner vi ändå snacka.
Idag när jag och Charlotte kom tillbaka till dansen så hade de redan slutat dansa.
Vi såg 2 vilsna barn stå och kolla efter oss... Ingen fara skedd & inga men för livet.
Det blir samma tid nästa måndag :)

Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar