måndag 18 oktober 2010

Lite av varje

Agnes brukar vara ledig på måndagar men idag var d dagis. Mormor kommer ikväll så då vill vi träffa henne på tis & ons och vara lediga från dagis.
Andreas tog henne dit idag så jag fick chansen att krypa ner i sängen igen när noel sov sitt morgonpass. Så skönt! Förhoppningsvis så bryter inte förslumningen ut.
Visserligen ska jag ha 45 min massage på fredag. Har förslumningen inte kommit innan så kommer den nog efter...

Efter dagis så slängde jag och Agnes ihop...


Precis...farmor/mormors kakor-hallongrottar :)
Som sagt,mamma el mormor kommer och då e d fika hemma som gäller.


Medan kakorna var i ugnen så passade det med lite gos i köket.
Kakorna skulle provsmakas efter dansen.

Idag har noel upptäckt att han kan öppna och stänga handen. Så kul att se hur han koncentrerar sig och kolla väldigt intensivt på handen.
Full fart e d oxå. Idag har jag upptäckt att vi har en hel del saker på fel höjd.


Snabb e han på att ta sig fram. Detta var en av alla saker man glömt sen sist.



Sen har denna tjejen blivit stor tjej. Kan d mesta själv nu!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar