torsdag 7 oktober 2010

Gör skillnad

06:30...gaga da då oooo...
Noel har så mycket och SÅ högt börjat prata. Stor skillnad från förra och denna. Han e i gång hela tiden. Och ibland är d så högt så d gör riktigt ont i öronen.
Det var väl att gå upp. Men jag väntade till 07 iallfall. Agnes skulle vara hos tandläkaren på morgonen. Andreas tog d så jag kunde vila lite efter Noels sjukpass i veckan.
Vila???
Jag tog på mig träningskläderna och tog Noel i vagnen och så gick jag. D nästa e att gymmet ligger bakom vårt hus. Jätte bra grejer och fräscht.
Började som vanligt med 25 min intervall. Sen var d ryggen som stod på schemat. Har som jag skrev börjat känna av ryggen en del. Träningen efter Agnes gjorde skillnad redan efter 4 gången. Minns d så väl.
Det GÖR skillnad att träna. Sen märker mina muskelknutor vid ryggraden att något hände idag... Men så är d. D gör skillnad!

Efter d så var d dags att promenera hem till min vän och nästan granne-Maristella!
Det var lunch dags. Det var en jätte god broccolisoppa med ingefära,vitlök mm och med korv i. Riktigt gott!

På vägen hem från dagis så berättade hon om tandläkarbesöket och att alla barnen på vilan ville ha hennes brandbil som hon fick välja hos tandläkaren.



Det blev en "liljas" som mellis. Stekt korv med bröd,ketchup och lingonsylt. Självklart mjölk till :)
Testa!!



Mannen hade önskat äppelkaka så det slängde jag ihop. (Var godare än vad bilden kanske visar)

Nu sover Agnes och Noel. Har hela dagen sett fram emot att få krypa ner upp i soffan och få läsa. Nu e stunden här..,


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar