tisdag 5 oktober 2010

Liten & svag

Noel har nästan inte sovit något inatt så d har inte jag heller. Han har varit så varm och hängig.
Har varit uppe gått typ var varannan timme.
Han spydde en gång rätt mycket men inte mer.


Lill killen e utslagen. Har inte ätit mycket men dricker bra. Har köpt fruktdrycker idag. Tur att vatten funkar fortfarande :)
D började väl redan igår. Tyckte att han var gnällig. Det e inte likt honom.


Efter att jag lämnat Agnes på dagis så passade vi på att se en film...jag somnade så d var Andreas som stod för tittandet.
Det var riktigt bra och voddler för när Agnes kom hem så fick hon oxå känna på " sjukstugan". Då laddade vi fram Toy story 1. Vi poppade popcorn och myste lite.





Nu sover Agnes och snart har noel kommit till ro... Hoppas jag. Räknar med en natt med lite sömn och en dag imorgon med utmaning då Agnes e hemma och jag så trött och noel gnällig.
Men vi hoppas på mirakel inatt. Bönen om att han ska bli frisk e bedd många gånger idag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar