fredag 8 maj 2009

Ahhhhhhhhhhh



precis vid denna tiden vaknade jag av att agnes kom in till oss.

PANIK!! det är nämligen vid denna tiden vi ska sitta på cykeln på väg till dagis och jobbet.

att duscha var ingen idé.det hade jag planerat annars...ska iväg ikväll vid 17,30. men mamma som man är så slutar man 15,00 hämtar agnes vid dagis 15,20. bråkar på dagis :) på väg hem 15,40. hemma 16,00 ,duscha,make, kläder, ta mig till platsen där jag ska plockas upp och åka 17,30...

tillbaka till morgonen.vilken tur att det är hotellfrukost på jobbet idag.äta han man ju inte.

när jag är ute och går eller cylkar så är det inte i något slappe tempo.nej nej, jag är blixten själv!men idag var det inte självvalt.vi cyklade 07,20...när var blixten på jobbet tror du? 07,45!!!! (men väldigt varm!!)jag hann, men som sagt, det var inte självvalt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar