fredag 8 maj 2009

drömmen betyder INGENTING!!

att drömmar kan påverka en det är det ju ingen som missat.
jag drömde så konstigt inatt.
det som spär på det hela är att jag fortfarande inte hört något från min älskade Andreas.
drömde att vi var så arga på varandra och att det slutade med att jag flydde fältet helt. tog agnes, som då var typ bebis men som senare blev som nu typ 3.

vi flydde för att spendera natten på ett hotell, bra hotell.
det som var grejen var bara att det inte gick att stänga dörren.
det kommer in alla möjliga typer av människor och jag är så rädd för att något ska hända agnes.
jag upptäcker att en kompis har kommit in i bilden oxå och hon bara gråter hela tiden.
jag tvingar henne att agera. spika igen dörren eller ta fönstret som utväg och stick :)

efter ett tag så tar jag mig mod till att gå ut till lobbyn som då är restaurangen för att få tag i någon som kan fixa vår dörr. det är en otäck känska man har i kroppen när det är olika människor i rummet hela tiden.
jag finner en kvinna som jag förklarar allt för. jag bara gråter och gråter.
hon förstår inte vad jag har problem med.
jag frågar då om hon tycker att intryck är viktiga.
klart svarar hon.
the difference is in the details... sen vaknar jag ...

det blir inte bättre av att jag då vaknar och ser klocka och att jag då blir lite irriterad på andreas...
måste få tag i honom. säga att jag är lessen och att jag ÄLSKAR honom av hela mitt hjärta!!

vi hörs... nu är det latte dax...bygger inte kroppen men det ger en kick till dagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar