torsdag 14 maj 2009

ser slutet på tunneln

idag har det varit en dag som bara har rullat på.
men den har varit härlig.
jobbet gick bra, det kom en oväntad peak men då skärper man till sig lite extra och då vet man att en dag av denna peak redan är avklarad.
det skulle börja imorgon egentligen :)

efter dagis så var vi ute och cyklade. 2 dagar i sträck har de satt ett grönt regnskydd på min cykel.super, jag hade tänkt att köpa ett sådant...nu har jag 2 och så agnes har en på sin cykel.viktigt att det är lika.
sn var det dax för en utflykt till IKEA.
det blev glödlampor och ramar. det är första gången vi ENDAST köper det som vi kom för att köpa. GRATTIS fam almlöf!!
jag börjar nu se slutet på tunneln.
har bott här i 2 år i aug.är vi klara med köket?
har vi satt vår personliga touch på det hela?
svar: NEJ.
men vi har nu landat i lite hur och vi ska ha det.
vi vet vilka NewYork bilder som andreas tog vi ska förstora och ha i vardagsrummet. vilken färg vi ska plocka in där och vilken färgnyans jag vill ha i köket samt sovrummet.

hör och häpnad. vi hittade tom ev möbler till balkongen. då har vi kommit långt, jag lovar.
där ute kommer det nog gå i svart, vitt men gula detaljer samt en hög grön växt.ja, kanske :)

sen var det till dagis för att städa. det gick fort och smärtfritt.
sen var det hem och laga lasange.
fixa lite med lifegrupen och nu sitter jag här.
kl är 21,50.
ska nu bara vika tvätten och äta lite ev.
jag vill inet plocka med det imorgon på vår familje eftermiddag /kväll.

Imorgon fyller min ÄLSKADE Qarro 30 år! så jag räknar med att Ni uppmärksamma henne!!

love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar