tisdag 19 maj 2009

klämdag...

...som man borde vara ledig på, men då hade man missat hotellfrukosten på jobbet.
igår började vi dagen med så god frukost hos farmor och farfar.

det tar 5 min att gå till dom när man gå med Agnes.
på vägen upp skulle ipoden i öronee och bamse på.
man såg hur hon mös och ljudvolymen höjdes en del.


sen var det en utedag som innebar bla att köpa växter till vardagsrummet.
och så kollade vi på när kusinerna spelade bangolf.

vi mötte upp familjen liljenlov på Bo01 och mös tillsammans.
det var skönt att träffa nära och kära en dag som denna.

ikväll kommer jag agnes att ha en mor-och-dotter-dag.
cykla jätte mycket om dagen tillåter med väder, äta lite go mat och sedan ska vi ha en så mysig kväll.

det kändes redan på morgonen att det skulle bli en mysbyxedag.så agnes tog sitt lilakit till dagis och jag klädde mig lite mer men inte jätte mycket annorlunda.mina gröna fluffiga sommarbyxor kom fram.gott :)


ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar