tisdag 1 september 2009



igårkväll intog familjen Almlöf sin favorit restaurang; Lemongrass!min underbara man fyllde år.det är ett ställe med många minnen, bland annat ett frieri :)

vi förklarade det för Agnes igår vart vi satt när pappa frågade mamma om vi skulle gifta oss.hennes svar blev inte överrumplande utan mer...varför??vi fick ta det en snabbis och enkelt, typ pappa älskar mamma och mamma älskar pappa...

jag behöver aldrig kolla i menyn, det är alltid deras wookade nudlar men räkor och jag tror det är bläckfisk.(borde veta men inte) jag äter bara, det är SÅ gott!! de andra tog crispy beef med lis :)

jag rekomenderar verkligen det!sen väl hemma somnade jag och agnes till den sista sagan av Astrid Lindgrens samling som man kan ha köpt på måndagar, det var favoriten Emil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar