onsdag 23 september 2009

lite lite uppdatering bara

vill bara säga att jag ikväll ska försöka få till en stund att skriva.
har lite uppdatering att göra.

Andreas är i väg.ska undervisa lite på en skola långt, lååångt upp i norge.
första morgonen själv med Agnes gick verkligen smärt fritt.
allt flöt på och vi satt på cyklen 07:10 precis som jag vill ha det.
hon får nu dessa 3 nätterna sova jämte mig, så mysigt!
igår skulle vi be till Jesus för pappa, mamma och Agnes, sen hela släkten självklart! sen skulle vi be för Ellen och Alice pommer oxå.
det var väldigt viktigt att vi skulle be att Agnes inte skulle drömma.det ber vi varje kväll.

idag när Agnes vaknade , det första hon sa var:
-Jag har inte drömt något!!

nu måste jag sluta, är på jobber och det har börjat ringa lite .hoppas vi hörs ikväll!
hugs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar