onsdag 16 september 2009

veckan som varit

tordagen,10 sep
en härlig lunch med Gunilla. man behöver få träffas ibland, inte alltid med en agenda men att ändå bara få prata om det som ligger överst på hjärtat.tack! jag träffas gärna oftare :)love!

fredag 11 sep.
första besöket hos barnmorskan. så go hon var, kopplade direkt.
hon lyssnade verkligen och jag hade rätt till att gråta när jag berättade hur jag mådde förra gången. hon är villiga att koppla in vilka människor som helst bara för att få mig att må bättre, tack monica!
mötte familjen för en liten men naggande god för en familjekväll. vi hade beställt gyrossallad från marthon- så god.
när jag har tagit några tuggor så kommer jag plötsligt på att jag ska på Aminahs möhippa på T.G.I .F.
jag fick sluta äta ... det var en så härlig kväll, bra samtal och en god intagen tomatsoppa med vitlöksbröd. nu är det snart bröllop. ahhhhhhhhh , tänk nu ska min underbara vän stå brud, underbart!! ser fram emot en underbar dag!


Lördag 12 sep
började med brunch med släkten. så skönt att att få mjukstarta.man vet att det kommer bli så bra och fantastisk frukost och jag inser mer och mer att jag är en familje tjej, tycker det är så mysigt att träffas

sen kom vår "nanny" elin för att ha agnes medan jag och andreas skulle bort. jag hade gjort en soppa - ängsoppa och lite lasange.elin är helt underbar med agnes och Agnes talar så gott om Elin.
jacob kom på kvällen oxå,
tack Ni är underbara! tack för en fantastisk inställning och attityd!





sen vid 18:00 var det dax för en härlig, men lite kall :) kväll hemma hos våra älskade månz och qarro.
vi firade att de fyllt 30 år och att de blivit husägare. det var kul att se så många härliga människor. det blev inte jätte sen, jag är död efter 21,00 och hade lite känningar i huvudet. skulle jag överleva söndagen så fick jag vara egoistisk.
love U!!!



söndag 13 sep
efter mötet var vi hemma hos familjen andersson. det var nea som barnvälsignades. tack familjen andersson, så härlig kväll!
tack sandra för att jag få ha dig i livet, love U!!

2 kommentarer:

  1. fantastiskt inlägg! en fröjd att läsa om ditt ert liv!! ni lever ett "big life".

    love

    SvaraRadera
  2. tack vännen!
    man hoppas att mitt liv min enkla vardag inspirerar!
    love

    SvaraRadera