tisdag 29 september 2009

så onödigt...



nu börjar komentarerna rulla in...

hur går det med magen...oj vad du är stor för att vara i v.15.det syns inte alls på andra i denna veckan...

eller..

elin,här sitter du och äter som vanligt...

ok, svar på den första onödiga kommentaren:

jag bär mitt andra barn, magen känner igen varje tecken på att ge plats.jag har kollat runt och många fick kula i vecka 7 när det var dax för det andra !!!

svar på den andra onödiga kommentaren.

tack för den. jag tog ett mellenmål vid 10,00. en halv smörgår. jag åt frukost vid 06,40...och som vanligt...vi umgås inte, vi känner inte varandra... ses inte ens varje dag, vet inte ens var du bor!!!

OBS: detta är en bild som googlat fram, alltså inte jag men magen är i samma size :/

3 kommentarer:

  1. taskigt sagt om maten! ät och var glad:)

    SvaraRadera
  2. tack! det gör jag :)
    tyckte du det om magen stämde eller ;) ;) ;) ha ha ha skojar bara !!

    SvaraRadera