tisdag 31 augusti 2010

Hoppsasteg,hoppsasteg

Jag var nog mer spänd än Agnes själv. Tänk,min lilla stora tjej ska börja ha en hobby.
Tänk om hon vill gå i mina fotspår...
Hon har frågar när d e dags så många gånger. Igår var d äntligen just den måndagen.


Hon var så fin min lilla ballerina.
Hon log med hela ansiktet.






Det var en glad överraskning att Sonja var där oxå.
De sprang runt i hela salen innan de börjat och skrattade.


Hon ville dansa mer på en gång. Nu räknar hon ner dagarna till nästa gång.
Dagen annars innehöll mycket lek och skratt.


Söndagen däremot var d mer tårar...


Här har hon ramlat med pannan före från soffan. Den dagen visste vi skulle komma... Det gick bra. Lite rött märke och tårar.
Idag tis har jag tagit hand om en snorig pojk och träffat min vän


Stålis. Mat & snack. Tacksam!
Sent from my Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar