fredag 2 september 2011

fredag...

en underbar dag med sensommar sol. jag passade på att få en stund själv på lunchen.
jag satt helt själv på ovanvåningen på Espresso House, Lilla Torg.
det var UNDERBART!!


En latte machiatto med en cookie, en bra bok tillsammans med mig, mitt och mina...







en avkoppling är ju att bara få inte -tänka -på -någonting- för-en-stund. att få kolla på folk. det är en ganska konstig sak egentligen. men för mig är det avkopplande att få tänka lite på hur "de" andras liv kan se ut. vad de jobbar med osv...




sen att få sluta ögonen en stund gör det hela ännu bättre. trots mina tidiga kvällar till sängs så är jag vissa dagar inte levande. 


 kvällen kommer bestå av lite mys med familjen och sen ska jag försöka mig på att steka äpple i kardemumma, socker och kanel. har varit lite sugen på det under dagen. men...det kan ändras under eftermiddagens gång.

önskar er alla en skön fredags eftermiddag och kväll!




Love living :: live loving

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar