lördag 3 september 2011

Lite "dippig" dag

Åhhhhhhh, ville inte idag. Så tung att gå upp. Hade en mardröm oxå.
Att vi fick en flicka, med en jätte stor näsa. Hon var ful...
Hon satte sig på magen med kläderna på direkt när hon äntrat världen.
Inte nog med det. Navelsträngen satt utanpå naveln och den bara släpade efter hela tiden...
Sjuka drömmar man kan ha :)
Men det var vara att palla sig upp. Efter frukost var d storhandling på schemat. Det gick bra trots att hela familjen var med.
På matschemat idag stod det: kassler med palsternacksmos med ädelost. Det är riktigt gott ska jag säga.

Eftermiddagen bestod av att hänga med grannar & vänner.


Det var en solig & skön dag så att lägga kubb åt sidan fanns inte på kartan.
Jag ägnade mig mer åt att fika...yes, du hörde rätt!! :)


Här har vi brudarna Jeanette & Emma. Så mysigt att få dela eftermiddagen ihop. Få snacke lite. Jeanette är en go tjej från Norge. Emma är en av mina bästa vänner sedan 9-10 år tillbaka.



Nu har barnen somnat och jag och hubby har en date hemma.
Han bjuder på 3-rätters.


FÖRRÄTT
Gravad lax me Mannerströms hovmästarsås


VARMRÄTT
Baconlindad Fläskfilé m bernaisesås och rostad potatis


EFTERRÄTT
Citron och limetårta m lättvispad grädde


Ha en skön fredagskväll alla vänner där ute!! Kram

Love living :: live loving

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar