lördag 10 september 2011

Hjältinna

... Fast en lite slagen sådan är jag idag.



Medan andra var på tjejmys el såg en bra film. Kanske var ute på date el bara tog d lugnt var jag vaken typ hela natten.
Varför?
Inte nog med att Andreas är borta i 3 dagar (som jag tycker e lite jobbigt) så passade Noel på att få en släng av något... Han tömde både fram & bak!!
Trots min sömnbrist så måste jag idag vara: trevlig:ha tålamod:leka:laga mat (om ingen annan känner sig manad att fixa d till oss): planera för imorgon:dammsuga:tvätta golven: bädda om: m m m!!!

Tror nu att det har lugnat ner sig lite. Iallafall om man ser bilden


I natt var han inte kaxig. Skakade,frös,svettades och gnällde... Min prins.somnade utslagen vid 04:30...

Love living :: live loving

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar