söndag 25 september 2011

Hon får mig att skratta

Idag har d hänt 2 gånger. Hon har fått mig att skratta så där gott.


Vid frukosten berättade hon en vits, historia.

Det var en pojke och hans mormor. De var ute i skogen. Då plockade pojken upp något från marken.
- du får aldrig plocka upp något från marken sa mormor.
Just då ramlade mormor.
- hjälp mig upp från marken sa mormor.
- nä, jag får inte plocka upp något från marken sa pojken då.

Det som var så kul med det hela var att hon hört den 1 gång och den satt.
Där är hon inte lik mig...
1) jag skrattar innan jag berättar den ( tala om att bygga upp förväntan)
2) jag kommer aldrig till poängen. Den tappades från början pga att jag inte kommer ihåg storyn.

Det andra som var så kul var när vi gick in till deras rum.
- mamma, titta SÅ stökigt d e här!
- o yes!
- det är min mormors mormors mormor som gjort d och hon var BLIND!

I just love My girl!!






Love living :: live loving

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar