onsdag 14 september 2011

Som vanligt igen


...nu när han är hemma. Blir mer & mer tacksam för varje dag tillsammans med Andreas. Inte bara för att han kom hem med



Utan för att han är så fantastiskt bra.
Jag älskar att få småprata, dela livet med den läkerbiten :)
Agnes tyckte oxå d var kul att han kom hem


Hon har nu tatuVeringar (som hon säger) lite överallt.

Noel är frisk nu. Idag ska han få riktig mat och så får vi se hur magen reagerar. Skulle vara så skönt att få gå med honom till dagis. Han har nog glömt att d existerar.
Min dag blir en " kortis". Var hemma från academy pga Noel & att Andreas behövde jobba.
2 timmars jobb för mig & sen KK.

Vissa kvällar kan vara kvällar man ser fram emot. Ikväll är en sån kväll. Även om jag redan känner att krafterna sviktar så hoppas jag att kraften finns där ikväll. Sen hur morgondagen blir... Men varje dag har nog av sin plåga.

Idag är det beslutat- höst kläderna ska ner och in i garderoben. Hej då sommarkläder! Men jag måste erkänna att det känns kul på något sätt.
1) jag får rensa upp lite i garderoben
2) glömmer alltid vad jag stoppat i höstpåsen. Det blir lite som att ta fram "nya" kläder.
Detta eftersom jag har ett minne som Doris i "hitta Nemo" 2sek minne. Men jag tar mig fram i livet ändå. Det är därför varje dag och varje plats e så spännande :)

Nu har noel duschat klart så plikten kallar.
Ha en bra dag!



Love living :: live loving

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar