torsdag 13 oktober 2011

17 000 projekt

Som sagt, det hänger över mig...
Det är mycket som ska göras och hinnas med innan pyret kommer.
Jag vill lixom inte ha en massa saker att göra mina 2 veckor innan beräknat-då ska jag vara ledig. Kanske bara ha projekt- tvättafönster- för -att - det - snart - är - advent - om 1- månad.

Ok, här är mina/ våra pågående projekt!!


Check! Så fantastiska kanelbullar Andreas slängde ihop ett bröd samtidigt. Har jag sagt att jag älskar honom :)



Rensa ut skorna och in med hösten... Har tänkt att göras hela veckan. Dock inget check på denna.


Check! Andreas och Noel har bytt garderob. Insåg att det blev väldigt trångt för mannen men det löser vi smidigt genom att åka till IKEA och shoppa :)


Plocka fram några tjejplagg Inför våra 2-3 dagar på familjehotellet. Och som ska ner i BB- väskan.
Inget check på den heller. (det skulle göras igår...)


Och så var det tvätten... INGET check där heller...

Sen var det projekt duscha... Åhhh, det måste bli check på den. Risken finns att jag somnar på pallen i duschen. Men det är det nog värt!

Allt såg bra ut hos barnmorskan idag. Bra värden och fina hjärtljud!
Fortfarande fixerad och magens storlek ligger precis under medel men att det är helt ok.

Tack för denna torsdag! Ser fram emot en go fredag!!

Love living :: live loving

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar