måndag 31 oktober 2011

Vilken härlig dag! Na na na na na na na na na...

Detta var min första lediga dag. Kan redan vänja mig vid att bestämma tempo själv. Var ju evigheter sedan jag var hemma med Noel...eller inte :)


Det var +10 grader idag så jeansjacka på men samtidigt höstligt för att få inviga mitt röda kit. Det var än av de paket som
Jag fick på babyshowern. Tack Elin Sanfridsson för d! Stortrivs redan i d!!

Började att ta en frukost med min fantastiska vän Maria.
Att ha en barnfri stund tillsammans - wow!!
Hon kommer med en stor vit påse och i den är värsta stora "blöjtårtan".
Rullade blöjor. Uppmuntranskort, choklad, frukt och en gose på toppen.
Jag lovade att inte gråta på plats :) kände mig grymt bortskämd men så uppmuntrad.
Tack tack tack älskade Elise och Maria!!





Efter frukosten var d mvc. Allt såg bra ut. Fortfarande fixerad men den var i fixerad i "löst läge".
Kan förklara varför jag börjat må illa och kräkts och varför jag känner tryck el som halsbränna igen. Den har flyttat upp lite istället för att sjunka mer.
Ingen fara att pyret " kommer loss" från fixeringen men om jag behöver åka in snart så är d viktigt att jag berättar hur pyret ligger.
Efter lunchen var det dags för ytterligare en egentid. Håret skulle av! Klippte av en bra bit!


Mycket nöjd! Att få både rygg och huvudmassage samtidigt är lyx- så njutbart och behövligt!
Tack Emma för kvalitetstid!
(sorry, suddigt :)





Resten av kvällen tillbringades med kusinen med familj.

Vilken härlig dag!!

Love living :: live loving

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar