söndag 30 oktober 2011

blir inte alltid som man tänkt sig...

hade så sett fram emot igår kväll. att få tillbringa den med de underbaraste vänner. äta och bara få snacka och mysa av varandras gemenskap som utmanar och utrustar.
men om vi backa tiden till i tisdags...
satt på jobbet och började frysa som en ko. magen började göra känningar så jag blev lite nervös.
magen tömde :) men frysningarna upphörde inte utan blev värre. skakade tillslut så att jag kände att det nog var bäst att åka hem.
Andreas var snabbt på plats. varför blev jag nervös?? det var precis vad som hände innan det var dags att åka in till BB då noel kom...

hem, ta på en tjock kofta och sen vara det bara att slappa på soffan. det släppte!!!

igår när jag kom hem så gick jag och vilade och somnade till innan jag skulle upp vid 19 för att göra i ordning mig för att ha en bra kväll med tjejerna.
när jag vaknade eller innan jag somnade så snurrade frågan: har mitt vatten gått?? (går inte in mer på det.)
somnade och när jag vaknade fanns fortfarande den frågan kvar men det som verkligen fick mig att fundera på om det var dags var känningar i magen och att jag kallsvettades och mådde så fruktansvärt illa!!!!!
Ok, där var magen tömd....
Lessen över att kvällens planer inte blev som jag längtat och sett fram emot!
20:40 mådde jag bra igen och övervägde starkt att dra mig hem till Perssons. D lilla förnuft jag har vann. Sängläget blev kvällen ut!!

Här har de fixar och donat för mig















Mina älskade vänner! Tack för allt ni är, har & gör. Hjärtat bultar för er!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar