fredag 28 oktober 2011

Mys med paket öppning

Ny duschad kröp jag upp i soffan för att avnjuta min babyshower sushi och paketöppning.
Andreas beställde hem lite xtra så han oxå njöt av god mat tillsammans med mig.
Det var så så fina saker. Både till den något slitna mamman och till den snart nykläckta bebisen.





Fräsch duschkräm från bodyshop , fårskinnsskor till pyret. ja, allt möjligt fint. Jag njöt av de uppmuntrande och startande orden.





Efter öppningen gick jag och hämtade ben & Jerry glass - wow!!!
Jag gjorde en "USA".
Tog hela paketet, en lång sked. Sedan kröp jag under filten och lekte lite lessen. Det är så d gör på film.
Sen "tröst" åt jag en stund.
Cheesecake smak!!!!!!
Längtar till ikväll, då är det "tröst" äta som gäller. När barnen lagt sig och mannen är tillbaka hemma och en dålig film går på tv. Då,då ska den minsann fram!


Love living :: live loving

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar