fredag 13 april 2012

Girls night out

hade äntligen fått en lucka eller mannen hade gett mig en eller det var helt enkelt min kväll igår.
jag såg så fram emot att få gå ut. jag hade sparat mig hela dagen eftersom jag längtade så efter min "lätt latte"
jag kollade snabbt med Elise om hon var på att tillbringa kvällen med mig. 
det var en riktigt bra kväll. en ny nivå av hjärta till hjärta. 
oj vad man hinner med att gå igenom livet snabbare utan barn som springer runt benen. 
detta med tid är verkligen ett av mina kärleksspråk.
tid för mig själv, med vänner och självklart med Mr A.
det kan verkligen rädda en dag. 
att få andas, tänka och bara ladda batterierna.
behöver jag nämna att det smakade så gott?!
ångrar ju alltid efteråt att man inte orkade äta upp allt. 
under tiden vi satt på pronto  
så kom det efterlängtade smset:

"hej love! jag gjorde det...tack för allt stöd under dagen..."
Qarro (& Månz) Liljenlov hade äntligen fått nr 2, en liten tjej,Celeste!
efter att jag kört hem Elise så var det som att dra ut en propp.
jag satt i bilen och stor grät. har inte gjort det efter någon av mina 3 men nu såg jag inte vägen. jag har gått med nervositet hela dagen från det att första smset kom på morgon. följt det och varit rädd (eftersom jag oxå var rädd inför sista förlossningen)
känt varje steg Q går igenom innan det äntligen är över...
jag kunde verkligen känna bebeisdoften ända hem till soffan och känslan över att det äntligen var över!
jag var helt slut när jag kom hem.

välkommen vackra och helt underbara Celeste!
älskar dig redan!



- må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar