onsdag 7 oktober 2009

halv familj







då har vi blivit halv familj då :)

Andras har nu lämnat för att ha några dagar i London.
yes, jag har en klump i magen för hur dessa dagar ska gå. men det lönar sig ev ...bad Andreas köpa hem några DVD´s med Israel Houghton. I love him, helt fantastisk!


Andreas ska på Hillsong Conferens.. kommer bli väldigt bra.
själv behöver jag försörja familjen ( ha ha ha ) och jobba på min mamma pening :)
jag valde helt själv att vara hemma. kan tycka det är både skönt och ensamt.
Agnes ville att Andreas skulle vara borta i 5 dagar.det blir 4...
idag ska vi vinka till alla flygplan vi ser, kanske Andreas sitter där i och ser ner på oss.
hoppas att jag kan uppdatera bloggen dessa dagar, omo det finns tillfälle :)
annars, so long!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar