lördag 24 oktober 2009

i natt jag drömde...

inatt drömde jag att mitt vatten gick.
jag ringde in till KK. jag visste att detta kommer inte gå vägen. jag är ju snart i vecka 19.
det var en manlig barmmorska som svarade...
han undrade vilken vecka och hur magen såg ut.
jag svarade att magen har sjunkit och att den nu är mindre än innan.
han ville avvakta tills dagen efter...

jag visste nu att en riktig förlossning inte kommer äga rum.
men jag blev ändå lite lessen över att vi inte hade hunnit köpa proviva jordgubb...
proviva jordgubb är nämligen ett måste för mig att köpa in till nästa gång.
jag fick bara ett glas förra gången och de bad mig att inte dricka upp allt på en gång.
snålisar! vad tror dom. har man inte ätit eller druckit något på mer än ett dygn så smakar proviva jordgubb himlen.
så proviva, det kommer stå på listan och sedan får jag väl lägga till vilken bedövning jag önskar :)

ha en skön kväll. det ska jag ha, ska ut och äta på Paddy´s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar