torsdag 15 oktober 2009

lite olika glimtar

hon har mått bättre under dagen men efter en stunds vila så vände det igen. hon blev så ynklig, så varm och så sjuk.
vi låg och läste Pettson. hon fick proviva och i det hade jag stoppat en halv brusalvedon. det tog 10 min. nu hoppar hon i sängen igen, she´s back!
______________________________________________________
man märker och de säger det på dagis oxå att Agnes tänker på mycket olika saker och frågar och funderar.igår när vi cyklade till dagis så sa agnes:
- mamma. jag undrar hur vår bäbis mår i din mage egentligen?
-bra hoppas jag, vi får be till Jesus att den mår bra svarade jag.
- ja, och att allt ska gå bra och snabbt när den ska komma ut!
- ja, det får vi verkligen göra.
jag blev bara förvånad över att hon tänkte på sånt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar