tisdag 6 oktober 2009

kick it!!



jag har under ca 1 vecka känt som om någon är ute och gå i min mage.har funderat på om det är så att jag redan känner att det rör på sig där inne.

har aldrig känt som fiskar som folk sa till mig att det kommer kännas som utan som nu och som det var med Agnes så har jag fått små sparkar direkt.

igår kväll när vi skulle lägga oss så kom det precis som någon är ute och går i magen. kändes precis som små fotsteg.

sen helt plötsligt kom det en riktig kick- ahhh, helt underbart att känna!så kom en till. jag sa till andreas. du kommer känna detta , skynda dig!

ja, så blev det väl som vanligt. det blev helt stilla när han la handen på magen.

sen tog han bort den igen och där kom en riktig kick igen. jag låg och små skrattade lite för mig själv och tackade Gud för miraklet.

jag berättade idag för Agnes på morgonen idag att bäbisen har börjat sparka mamma i magen.

så visaade jag att det kändes som om att den gick på magen. hon bara log :)

så berättade jag att den är lite tokig, att den är vaken när vi ska sova och när vi är vakna så sover den... hennes svar blev :

-tok bäbis :)

ikväll ska hon få känna , om det blir några kickar vill säga .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar