torsdag 8 oktober 2009

sleeping beauty!



hon är helt underbar, titta på henne , en sleeping beauty!!


__________________________

fösta kvällen är nu över efter det att andreas åkt.
det började redan kl 11,00. jag började knapra huvudvärkstabletter.
det blev värre .när jag kom till dagis var det så jobbigt.
det gick ner så det satte sig över näsbenet och käckbenet...så fruktansvärt ont.

när detta händer så är Agnes SÅ duktig. hon vet verkligen precis vad som gäller.
Hon låg helt still i soffan, pratade lite tystare, gjorde som jag sa.
det enda possetiva med huvudvärk är att Agnes då verkligen lyder :)

kläderna hon skulle ha idag la vi fram i gårkväll. det blev ett lätt val, hallo kitty... jag satte mig inte emot.
förklarade bara att imorgon (idag) tar jag inget bråk om kläderna...hon förstod det.
vid kl 18,00 var det borsta tänderna som gällde och sen gav jag ok att läsa 2 böcker.
hon var snäll, hon valde 2 enkla böcker.
kl 18,45 var hon borta och jag försvann snabbt därefter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar