fredag 27 augusti 2010

Fredag

Städa städa varje fredag osså varje jul. Det tycker jag e kul...
Det har varit en sådan dag idag.
Damma,torka,dammsuga och tvätta golven. Sen ska man tvätta,laga mat och ge noel mat.


(lite slö efter maten)
Sen ska han sova. Just d.sen kom Fönstergruppen. De skulle fixa till Agnes fönster så att d gick att stänga.
Sen var d snabbt in i duschen för att vara klar till 14 då tvätten måste vara klar.
Sen...
Jag och noel tog en runda. Andas frisk luft. Det var skönare än vad jag trodde.

Känner att kroppen inte helt är i sin ordning. Halsen känns och huvudet gör sig lätt till känna. Kroppen är lite mör efter inatt.
Kl 02 ropar Agnes. Ser att hennes lampa lyser:
Kom och rätta till min filt...
Sen ska noel äta.
Sen ligger han och pratar.
Igen: mamma,kom och rätta till min filt. Kl är väl nu 05...
Sen ringer kl 07:30...
Skönt att det e slappekväll


Agnes ska hämta sitt fredagsmys...
Nu är d mys med Agnes i soffan!
Ha en bra fredagskväll!
Sent from my Iphone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar