onsdag 25 augusti 2010

Så gick d med d...

Vilket litet charmtroll- Wilma Astren. Dessa rådjursögon.
Det gick jätte bra idag.
De lekte verkligen.
De hade packat väskan för att de skulle iväg på party. De skulle till kyrkan.


När jag frågar vad kyrkan låg så e svaret: nere i stan.
Här ser ni de nya i United lilla torg!
Jag fick vara med och leka. Jag var Tommy... Men eftersom Tommy gjorde lite egna saker så var jag inte långvarig i leken.
Middagen intogs på IKEA.
Malin tog med oss. Wilmas mamma alltså. Tack Malin,kul att få en stund med dig.

Medan mina älsklingar var iväg på ärenden & fika med glass


Så började mitt nya liv. Har skaffat tillgång till gymmet.
Bra grejer måste jag säga.
Nu är d väl ändå dags.
Tog på mig kläderna. Noel i vagnen.
I med lurarna i öronen och sen var powerwalken igång. Riktigt bra tempo hade jag. Typ 7 på den där maskinen...
Små log åt radioprogrammet på rix. Kände hur svetten började sippra fram. Så skönt. Första steget mot att känna sig mer fit for fight. Helt plötsligt hör jag någon som små skriker. Blev först lite rädd. Någon mer här?!
Hade helt glömt bort noel...var helt uppslukad i hur bra jag kommer må efter detta pass.
Han luktade inte gott...
Tog upp han ur vagnen,la han på stretchmattan. Hjälpte inte. Han måste få en ren blöja...
Jaha,bara att konstatera. Mitt första genombrott till ett fräschare jag varade i 15 min!!så hick d med d!
Men jag ser fram emot nästa 20 min ;)

Ikväll blev d pannkakor till kvällsmat. Agnes önskan.


Valde att göra d lite roligare.
Vi lyxade till d med en klick grädde toppat med jordgubbssylt.
(så mycket för de 15 min =))




Under kvällsmaten hade vu kungligt besök: prins Noel!
Sen vill jag uttrycka ett stort TACK till den person/företag som skaffade fram vanish!


Tack,tack,tack!
Sent from my Iphone

1 kommentar:

  1. Ååå så söt noel är med krona på sitt huvud!! Kramar både Agnes o noel från moster!

    SvaraRadera